דף הבית >> מאגר הידע >> מידע מפורט >> ISO 9001 סוגיות ודגשים
 

רשימת מאמרים

הפוסט הזה נכתב עבורכם, אלה הרוצים ללמוד שיטה בדוקה ומתקדמת לניהול עסק. בין אם מדובר בעסק קיים שלכם או עסק שאתם עומדים להקים, אם אתם רוצים להתקדם לעמדת ניהול כשכירים בעסק קטן או בינוני, או אפילו אם אתם כבר מנוסים בניהול ומחפשים טכניקה חדשה ומוצלחת יותר.

להמשך קריאה לחץ כאן...

file8, file, list, paper, page, document
file8, file, list, paper, page, document
file8, file, list, paper, page, document
file8, file, list, paper, page, document
file8, file, list, paper, page, document
file8, file, list, paper, page, document
file8, file, list, paper, page, document

אחד השלבים הראשונים בהקמה והטמעה של מערכת ניהול איכותית על פי תקן הניהול ISO 9001 הוא הבנת  הארגון. בבקשה להבין את הארגון מקופלות 4 שאלות, שלאחת מהן נתייחס בשורות הבאות.

השאלות שיש להתייחס אליהן מפורטות בסעיף 4 לתקן (ISO 9001 מהדורה 2015, כמובן) והן כוללות גם את הבנת ההקשר הארגוני, הגדרת תחום מערכת ניהול האיכות והגדרת תהליכי מערכת הניהול - נושאים שבהם נדון בפוסטים הבאים. בפוסט זה, נתרכז בהבנת הסביבה בה פועל הארגון ובצרכים ובציפיות של בעלי הזיקה לארגון כלשון התקן.

להמשך קריאה לחץ כאן...

לניהול חברה בהתאם לתקן ניהולי יש יתרונות רבים. השימוש בטכניקות מוכחות שנוסו על ידי ארגונים רבים ומגוונים לאורך זמן והשיגו תוצאות, מבטיח הצלחה למיישמים אותם כראוי. אולם, בנוסף לכך לניהול לפי התקן יש תועלת נוספת בהיבט התדמיתי.

ארגונים שרוצים להצהיר כלפי חוץ ולהוכיח ללקוחותיהם, ללקוחות פוטנציאליים ולבעלי זיקה אחרים המתעניינים בהם כי הם מנוהלים באופן נכון וטוב וכי הם שואפים לספק ללקוחותיהם באופן עקבי ולאורך זמן מוצרים או שרותים העונים לדרישות ועומדים בחוקים ותקנות וכי הם חותרים להשגת שביעות רצון גבוהה מצד לקוחותיהם, יכולים להשתמש במנגנון ההתעדה תחת אקרדיטציה שהתקן מספק.

להמשך קריאה לחץ כאן...